FAQ

Find svar på dine spørgsmål her.

Min profil

Vi fraråder at oprette flere profiler. Du får gratis kreditter på en profil. Det giver derfor ingen mening at oprette flere profiler.

Hvis du går til din profil, vil der være en mulighed for fjern profil nederst. Hvis du klikker på den, vil din profil blive slettet. Bemærk: Har du nogen kreditter tilbage? Disse slettes så automatisk.

Hvis du går til din profil, vil der være en mulighed for fjern profil nederst. Hvis du klikker på den, vil din profil blive slettet. Bemærk: Har du nogen kreditter tilbage? Disse slettes så automatisk.

På både hjemmesiden og profilsiden for konsulenten kan du se tilgængeligheden med en rød, grøn eller grå prik. Den røde prik angiver, at konsulenten er optaget, den grønne prik angiver, at konsulenten er ledig, og den grå prik angiver ulejligheden

Du skal være 18 år eller ældre for at bruge vores hjemmeside. Er du mindreårig? Så kan vi desværre ikke længere hjælpe dig.

Beskeder

Når du tilmelder dig, modtager du en gratis læsning fra os. Du får også 5 point for at lære vores konsulenter at kende.

Vender du tilbage til den pågældende konsulents profil, kan du skrive en anmeldelse herunder. Vores konsulenter sætter pris på, hvis du gør dette.

Billeder kan ikke sendes via kundeservice. Hvis dit billede er for stort, anbefaler vi at reducere det eller sende et nyt billede.

Hvis du er i beskedsektionen med det relevante medie, vil du se en lilla linje med teksten tilføj foto (valgfrit). Hvis du klikker på det, kan du sende et billede.

Hvis du går til din profil, vil du se 3 afkrydsningsfelter. 1. Beskeder, 2. Læsning 3. Daglige horoskoper. Hvis du fjerner markeringen i alle felterne og derefter klikker på opdater meddelelsesindstillinger, vil du ikke længere modtage meddelelser.

Du kan stille vores spørgsmål til en af ​​vores konsulenter. Nogle emner, du kan stille dine spørgsmål om, er: Sundhed, Familie, Kærlighed, Relationer, Arbejde, Healing, Død, Levebrød, Økonomi, Arbejde, Følelsesmæssig støtte og Seksualitet.

Alle dine beskeder er anonyme og fortrolige. Både spørgsmålet og svaret. Vigtige livsspørgsmål er altid diskrete, og vores konsulenter følger strenge retningslinjer vedrørende fortrolighed med hensyn til privatliv og følsomme oplysninger.

I din indbakke kan du øverst til højre se, hvor mange ulæste beskeder der er. De ulæste beskeder er også øverst i indbakken, over de læste beskeder.

Hvis du bemærker, at der sendes en besked flere gange, kan du kontakte kundeservice. Så leder vi efter en passende løsning til dig.

Hvis du bemærker, at der sendes en besked flere gange, kan du kontakte kundeservice. Så leder vi efter en passende løsning til dig.

Generel

Send en mail til sofie@mediums.dk med tekniske problemer. Vi vil håndtere dine tekniske problemer så hurtigt som muligt og tilbyde dig en passende løsning.

Hvis du ikke er tilfreds med en konsultation, kan du kontakte kundesupport via sofie@mediums.dk. Vi beder dig beskrive din klage så specifikt som muligt. Vi behandler derefter klagen.

Nej, helpdesken er ikke til spørgsmål om forudsigelser og/eller aflæsninger. Det er det, vores konsulenter er til for.

Alle er unikke. Det betyder, at der ikke er en enkelt konsulent, der er bedst for alle. En person kan have en anden oplevelse end en konsulent, og have en helt anden oplevelse end en anden.

På både hjemmesiden og profilsiden for konsulenten kan du se tilgængeligheden med en rød, grøn eller grå prik. Den røde prik angiver, at konsulenten er optaget, den grønne prik angiver, at konsulenten er ledig, og den grå prik angiver, at konsulenten er offline. Nogle gange kan et medie vises offline under en samtale. Dette for at forhindre nye kunder i at afbryde samtalen mellem mediet og den nuværende kunde.

Helpdesk er her for alle spørgsmål, som ikke kan besvares af en konsulent. Du kan også skrive eventuelle problemer, du har med webstedet. Du kan sende en e-mail til sofie@mediums.dk.

På konsulentens profilside kan du se alle deres specialer. På hjemmesiden kan du bruge søgefunktionen til at filtrere konsulenter efter særlige specialer.

Du kan anmode om din adgangskode igen ved at klikke på "glemt adgangskode" på login-siden.

Ekstra gebyr

Det koster dig ingenting. Sælger opkræver ingen gebyrer. Dit køb medfører intet transaktionsgebyr, intet medlemsgebyr, intet valutaomregningsgebyr, intet udenlandsk transaktionsgebyr og ingen andre gebyrer. Din kortudsteder kan dog tilføje et udenlandsk transaktionsgebyr, hvis dit kort bruges i et andet land end forretningens, samt andre gebyrer beskrevet i vilkårene for dit kort.

Kreditter

Helt øverst på siden kan du se antallet af kreditter du har tilbage. Det finder du midt på siden.

Nej, det er ikke muligt. Dit køb er knyttet til din konto. Tjek omhyggeligt på forhånd, om du tilføjer kreditter til den korrekte konto.

Desværre er det altid muligt, at der kan opstå problemer ved behandling af betalingen. Kundeservice kan hjælpe dig. Det er bedst at tage et skærmbillede af betalings-e-mailen, dette vil hjælpe dig med at håndtere problemet mere effektivt.

At sende en besked koster 5 kreditter

Dette afhænger selvfølgelig af dine behov. Det anbefales altid at købe en stor pakke, da dette er mere fordelagtigt for dig

Når du klikker på kreditter i menuen øverst på skærmen, bliver du videresendt til siden, hvor du kan købe kreditter. Vælg den ønskede pakke ved at klikke på "Køb nu" på den pakke, du ønsker at købe. Det er herefter et spørgsmål om at vælge din foretrukne betalingsmetode, hvorefter betalingen kan foretages. Det er også muligt at købe kreditter via mobiltelefonen. Herefter ringer du til nummeret vist på skærmen og indtaster koden.

Har du et spørgsmål, der ikke er nævnt her? Ring til hjælpelinjen eller send os en e-mail. Vi bestræber os på at svare inden for to arbejdsdage.