Vilkår og betingelser

1. Definitioner

1.1. Med mindre andet er angivet, gælder følgende definitioner for disse generelle vilkår og betingelser:

  • Vilkår og betingelser: Disse generelle vilkår og betingelser, som gælder i forholdet mellem: firma navnet og klienten.
  • Konsulent: Fysisk person, der leverer tjenesterne ved at besvare kundens meddelelser via profiler (defineret nedenfor)
  • Profil: En virtuel profil, der giver kunden mulighed for at kommunikere med konsulenter ved at sende beskeder, som vil blive besvaret af konsulenterne.
  • BD Technologies AG: Vi, Selskabet eller også Operatør: som driver denne hjemmeside.
  • Chat: Digitale kommunikationsmidler, der stilles til rådighed på dette websted, hvor igennem kunder og konsulenter kan kommunikere.
  • Credits: Digitale, systemspecifikke betalingsmidler, som chats på dette websted betales med
  • Tjenester: Tjenester leveret af konsulenterne på hjemmesiden, som kunden kan anmode om
  • Optagelse: procedure, hvor ved oplysninger og begivenheder, der finder sted på dette websted, gemmes digitalt.
  • Kunde: fysisk person, der besøger dette websted og / eller bruger de tilbudte tjenester.
  • Parter: fælles navn på: firmaet og klienten.
  • Konto: Sæt af personoplysninger og egenskaber, som en kunde stiller til rådighed for konsulenter og/eller for virksomheden for at logge ind og bruge webstedets fulde funktionalitet.
  • Website: Virtuel tilstedeværelse af firmaet, en site, som giver en platform for kommunikation mellem kunder og konsulenter. Hjemmesiden drives af: firmaet

2. Anvendelsesområde

2.1. Disse vilkår og betingelser indeholder betingelserne for at besøge hjemmesiden og bruge de tilbudte tjenester, som udelukkende gælder mellem firmaet og dets kunder.

2.2. Ved at bruge dette websted og / eller bruge tjenesterne accepterer klienten fuldt ud disse vilkår og betingelser og følgende databeskyttelseserklæring.

2.3. Brugen af webstedet og de tjenester, det leverer, er beregnet til de 18 år og derover og myndige i dit bopælsland. Alle klienter skal lovligt have kontrol over deres egen økonomi og må ikke være underlagt udnævnelse, ILA, afdeling for domstol eller konkursadministration eller lide af forstyrrelser, der forhindrer dem i at træffe økonomiske beslutninger.

2.4. Den aktuelle og bindende version af de generelle vilkår og betingelser kan til enhver tid tilgås på denne hjemmeside og kan til enhver tid downloades af klienten som en PDF-fil gratis.

3. Indhold og brug af hjemmesiden

3.1. Hjemmesiden er kun til underholdningsformål. Hjemmesiden giver en platform, hvor kunden kan kontakte og kommunikere med en eller flere profiler (samtidigt). Klienten kan vælge mellem en række profiler, som hver har en oprettet persona med et fiktivt navn og identitet. Hver besked, der sendes af kunden til en profil, besvares af en af vores konsulenter. Kommunikationen mellem Kunden og Konsulenten er unik og skræddersyet til Kunden. Alle meddelelser fra kunden besvares så hurtigt som muligt af den første konsulent, der er tilgængelig. Kommunikationen i chatten mellem Kunden og Konsulenterne, hvorved flere Konsulenter kan deltage i løbet af en samtale, er fortrolig i henhold til fortrolighedserklæringen. For at tilbyde den bedste kundeoplevelse og sikre et naturligt samtaleflow, vil konsulenterne repræsentere og efterligne den profil, som kunden har valgt at kommunikere med.

3.2. Desuden kan klienter efter en session også efterlade kommentarer og / eller vurderinger til en profil om den oplevelse, de havde på hjemmesiden.

3.3. Forskellige e-bøger kan også købes på denne hjemmeside.

3.4. For at beskytte konsulenternes personlige rettigheder giver firmaet profilerne navne og profilbilleder. Billederne og oplysningerne i de profiler, der anvendes til dette formål, er udelukkende til markedsføringsformål og svarer derfor ikke til de konsulenter, der giver de faktiske svar på en samtale.

3.5. Virksomheden har tilladelse til at sende (og kan sende med mellemrum) automatiske meddelelser på hjemmesiden fra profiler til kunder. Virksomheden har også lov til at indlede chats mellem konsulenter og kunder.

3.6. Dette websted er generelt tilgængeligt 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen. Denne tilgængelighed gælder ikke for nedetider på grund af vedligeholdelse, softwareopdateringer eller tekniske problemer, der ikke kan påvirkes af operatøren (f.eks. tredjeparts uagtsomhed, force majeure osv.). For at kunne bruge hjemmesiden i fuldt omfang skal klienten bruge den aktuelle version af den anvendte internetbrowser.

3.7. Tilgængeligheden af visse profiler og konsulenter er ikke garanteret.

3.8. Denne webtjeneste er ikke beregnet til: diagnosticering af sygdomme, lovende medicinske helbredelser, udførelse af eksorcisme og rensning fra ondskab samt genfødsel.

4. Registrering og indgåelse af en kontrakt

4.1. Registrering er påkrævet for at bruge denne hjemmeside og tjenesterne. Under registreringsprocessen opretter klienten en personlig konto, for hvilken der kræves en e-mail-adresse, et brugernavn, en fødselsdato og en adgangskode efter eget valg.

4.2.10 gratis kreditter gives efter registrering. Men firmaet kan anmode om at få e-mail-adressen verificeret, før disse gratis kreditter aktiveres. Derudover implementeres verifikationskontrol for at forhindre spam-konti i at opnå gratis kreditter. Hvis klienten ikke har modtaget gratis kreditter, kan de altid kontakte kundeservice.

4.3. De oplysninger, som kunden giver under registreringsprocessen, skal være opdaterede, fuldstændige og korrekte. I tilfælde af at klienten giver forkerte oplysninger, forbeholder operatøren sig ret til at blokere eller deaktivere kundens personlige konto uden kompensation. Ændringer i forhold til de afgivne oplysninger skal straks videregives til operatøren eller foretages af kunden selv.

4.4. Med registreringen opstår der et ubegrænset kontraktforhold mellem firmaet og klienten, som er baseret på reglerne i disse vilkår og betingelser.

5 Brug af hjemmesiden

5.1. Kunden må kun bruge hjemmesiden i overensstemmelse med disse vilkår og betingelser, dvs. kun til kommunikation med konsulenterne, køb af e-bøger og / eller brug af tjenesterne. Enhver anden brug er forbudt.

5.2. Klienten har ikke tilladelse til at oprette konti til andre personer eller til at stille sin egen konto til rådighed for andre personer. Professionel brug af hjemmesiden er heller ikke tilladt.

5.3. Klienten er ansvarlig for at holde deres brugernavn og adgangskode fortrolige. Desuden er klienten ansvarlig for deres konto og især brugen af tredjeparter. I tilfælde af mistanke om misbrug af kontoen: Skal firmaet straks informeres af den registrerede klient. : Firmaet påtager sig intet ansvar for tredjeparters uautoriserede brug af kontoen.

5.4. Klienten forpligter sig til at holde : firmaet skadesløs fra enhver form for retssag, skade, tab eller krav, der måtte opstå gennem deres registrering og / eller brug af hjemmesiden og tjenesterne, forudsat at klienten har handlet skyldigt. Dette gælder især for skader på grund af ærekrænkelse, fornærmelser og krænkelse af personlige rettigheder, en overtrædelse af disse vilkår og betingelser samt krænkelse af intellektuel ejendomsret eller andre rettigheder.

5.5. Klienten forpligter sig til ikke at misbruge hjemmesiden og tjenesterne

  • ikke at få uautoriseret adgang til dette websted;
  • ikke at lave kopier eller duplikater af profiler eller deres indhold eller bruge det på nogen anden måde mod samtykke fra firmaet.
  • ikke at offentliggøre noget indhold (f.eks. fotos, tekster eller lignende), der er stødende, benægtende, uanstændigt, pornografisk, sårende, voldeligt,radikalt, racistisk, forherliger vold eller ulovligt;
  • at bruge hjemmesiden til enhver form for ulovlig eller endda kriminel aktivitet;
  • ikke at videregive fortrolige eller hemmelige oplysninger;
  • ikke at true, chikanere eller krænke tredjeparters rettigheder (f.eks. intellektuelle ejendomsrettigheder, personlige rettigheder);
  • ikke at misbruge computere ("hack") via hjemmesiden;
  • at ødelægge, beskadige eller gøre ubrugelige systemer eller automatiseret arbejde og software fra tredjeparter;
  • ikke at sprede virus eller på anden måde forstyrre hjemmesiden og / eller de tilbudte tjenester;
  • ikke at få adgang til hjemmesiden ved hjælp af forkerte nøgler, forkerte koder og andre forkerte egenskaber;
  • ikke uretmæssigt at bruge personlige oplysninger på hjemmesiden;
  • ikke at sende "junk mails", "spam", kædebreve, "mailings" til profilerne, kundeservice eller via kontaktformularen;
  • ikke at offentliggøre billeder eller fotos fra tredjeparter;
  • ikke at bruge kontaktoplysninger (f.eks. telefonnumre, adresser, navne, URL'er, e-mail-adresser) og ingen billeder fra tredjeparter.
  • Del kun billeder, der er lovlige at dele, og som ikke overtræder nogen af ​​begrænsningerne nævnt ovenfor i 5.5

5.6. I tilfælde af overtrædelse af ovennævnte bestemmelser 5.1 – 5.5 Kan firmaet blokere eller deaktivere kundens personlige konto uden kompensation og opsige kontraktforholdet øjeblikkeligt. Firmaet forbeholder sig ret til at afvise, ændre eller slette fotos, billeder, animationer eller andre billeder. Derudover kan firmaet iværksætte civilretlige foranstaltninger eller strafferetlig forfølgning uden forudgående varsel.

6. Brug af tjenester

6.1. Kunden må kun kontakte konsulenterne via profilerne på hjemmesiden og de chats, der leveres til dette formål. Enhver anden kontakt med rådgiverne er forbudt. Desuden kan tjenesterne kun fås via hjemmesiden. Klienten er forbudt at tilskynde konsulenterne til at tilbyde tjenesterne uden for hjemmesiden.

6.2. Hvis en konsulent kontakter klienten uden for hjemmesiden (f.eks. via telefon, e-mail eller socialt netværk), skal kunden informere: firmaet via kontaktformularen, der er tilgængelig på hjemmesiden. Derudover bør klienten aldrig svare på denne form for henvendelser, der er i direkte strid med disse vilkår og betingelser. Hvis kunden gør det i strid med disse vilkår, bærer selskabet intet ansvar for eventuelle resulterende handlinger eller konsekvenser, og hans evne til at bruge platformen kan være tilbagekaldet I et forsøg på at beskytte visse personoplysninger, som omfatter e-mailadresser, weblinks og telefonnumre, censureres oplysninger i chats automatisk af vores system og er derfor ikke synlige for andre kunder.

6.3. Gemning, optagelse eller videresendelse af chathistorikken mellem klienten og konsulenterne uden konsulentens udtrykkelige samtykke og firmaet er forbudt.

6.4. Kunden accepterer ikke at videresælge tjenesterne eller at opnå nogen anden kommerciel fordel fra dem.

6.5. Hvis en forbudt kunde genindtræder i tjenesten/opretter en ny konto uden vores samtykke, har vi ret til at lukke denne konto uden kompensation. Eventuelle resterende kreditter på den nye konto vil derefter gå tabt.

6.6. I tilfælde af overtrædelse af ovennævnte bestemmelser 6.1 - 6.5: Kan firmaet blokere eller deaktivere kundens personlige konto uden kompensation og opsige kontraktforholdet straks. Derudover kan firmaet iværksætte civilretlige foranstaltninger eller strafferetlig forfølgning uden forudgående varsel.

7. Kommentarer og bedømmelser

7.1. Klienten kan kommentere og bedømme profilerne på hjemmesiden, selvom kun en kommentar eller vurdering pr. Profil inden for en rimelig tid er tilladt. Alle kommentarer og vurderinger indsendt af kunder skal dog være sandfærdige.

7.2. Kommentarer og vurderinger kan indsendes af klienten i inputvinduet, der er angivet til dette formål. Når kommentarerne og vurderingerne er sendt, kan de ikke længere ændres. Samtidig overføres alle rettigheder til kommentarer og vurderinger til firmaet.

7.3. Klienten forpligter sig til ikke at skrive kommentarer eller vurderinger, der er fornærmende, ærekrænkende, nedværdigende eller skadelige for konsulenterne eller for profiler. Desuden er klienten forbudt at videregive private adresser, e-mail- og internetadresser, links samt specifikation af telefonnumre og personlige data i kommentarer.

7.4. De indsendte bemærkninger kontrolleres for overtrædelse af ovennævnte bestemmelser 7.1 - 7.3 afBD Technologies AG inden de offentliggøres. BD Technologies AG forbeholder sig ret til ikke at offentliggøre eller slette kommentarer, der overtræder ovenstående bestemmelser 7.1 - 7.3. I tilfælde af gentagelse BD Technologies AG kan blokere eller deaktivere kundens personlige konto uden kompensation og opsige kontraktforholdet med det samme.

7.5. Firmaet påtager sig intet ansvar for de kommentarer og vurderinger, der gives af klienten. Klienten er eneansvarlig for indholdet af deres kommentarer og vurderinger.

8. Betaling

8.1. Afsendelse af beskeder til konsulenterne betales ved hjælp af såkaldte kreditter. En besked koster 5 point. Disse kreditter kan købes af kunder ved hjælp af almindelige betalingsmetoder på hjemmesiden.

8.2. Kreditter har ingen begrænset gyldighed. Tilbagebetaling af ubrugte kreditter er defineret i artikel 14, Tilbagetrækning. For spørgsmål om betalinger og kreditter kan kunden altid kontakte kundeservice via e-mail eller via kontaktformularen, der er tilgængelig på hjemmesiden.

8.3. Kreditter kan købes som kreditpakker. Omkostningerne pr. kredit kan variere afhængigt af den valgte kreditpakke. Omkostningerne pr. kredit falder gradvist, jo større kreditpakken er. Nogle kreditpakker tilbyder også gratis kreditter. Disse gratis kreditter er inkluderet i det samlede antal kreditter, der vises på pakken.

8.4. Vores tjenester tilbyder ikke medlemskab eller automatisk fornyelse. Hver betaling foretages på en engangsbasis, og der kan ikke foretages betalinger uden kundens tilladelse.

8.5. E-bøger, der tilbydes på webstedet, kan købes direkte af kunder ved hjælp af standardbetalingsmetoder. Der kræves ingen kreditter til dette

9. Ansvar

9.1. Firmaet anvender den omhu, der er sædvanlig i branchen, og standarder, der generelt anerkendes i branchen for opfyldelse af kontrakten. Der gives ingen garanti, udtrykkelig eller underforstået, med hensyn til firmaet, herunder eventuelle underforståede garantier for salgbarhed eller egnethed til et bestemt formål. : firmaet garanterer ikke, at de funktioner, der tilbydes af firmet, vil opfylde kundens krav, eller vil fungere på den måde, som klienten ønsker, eller at webstedet vil være fejlfrit eller fri for uautoriseret indtrængen.

9.2. Firmaet er ikke ansvarlig for sandheden, nøjagtigheden, fuldstændigheden, sikkerheden, aktualiteten, kvaliteten, hensigtsmæssigheden, lovligheden eller anvendeligheden af noget, der er sagt eller skrevet under enhver samtale eller gennem tjenesterne generelt. Klienten vil ikke holde firmaet ansvarlig for handlinger eller undladelser fra nogen konsulenter.

9.3. 9.3.:Firmaet er under ingen omstændigheder ansvarlig over for en klient eller nogen anden person for særlige, tilfældige, følgeskader eller andre skader som følge af brugen af website, herunder enhver persons tillid til oplysninger, der er opnået via webstedet, virusoverførsel eller sletning eller tab af filer eller e-mail, tab af data eller information af enhver art, tab af fortjeneste eller ansvar over for tredjeparter, uanset hvordan det er forårsaget, hvad enten det er ved handling eller uagtsomhed af: firmaet eller på anden måde. Skadesløsholdelse Klienten frigiver og erstatninger: Firmaet mod alle handlinger, krav, omkostninger (herunder juridiske omkostninger og udgifter), tab, sagsskader, forpligtelser eller krav, der er lidt eller pådraget af: firmaet i forbindelse med klientens manglende overholdelse af denne aftale.

9.4. Hvis klienten mener, at deres brug af mediums.dk bringer deres økonomiske situation i fare og / eller at han udvikler en form for afhængighed, er det deres ansvar at kontakte firmaet og udelukke sig selv fra hjemmesiden via e-mail eller via kontaktformularen, der er tilgængelig på hjemmesiden.

9.5. De oplysninger, der præsenteres sammen med company_name tjenester og/eller produkter, må under ingen omstændigheder erstatte anbefalinger fra juridiske, sundhedsmæssige eller finansielle fagfolk eller for noget andet aktivitetsområde. Konsulenter, herunder dem, der svarer med en profil, der præsenterer "helbredende" gaver, forpligter sig til ikke at fremsætte nogen erklæring, der kan betragtes som en sundhedsprognose eller vurdering af den behandling, som klienten følger.

9.6. Konsulenter, der arbejder på mediums.dk, er underlagt en forpligtelse til midler. Dette inviterer dem til at dele deres viden og råd med kunden. Forpligtelsen af ​​midler skaber umuligheden af ​​enhver sikkerhed eller garanti med hensyn til nøjagtigheden, sandheden eller endda mulig realisering af de givne råd og forudsigelser. Det er derfor kundens ansvar at være fuldt ud klar over grænserne for de potentielle resultater af drøftelserne med konsulenterne, hvilket på ingen måde kan garanteres. :firma_navn-konsulenter er forpligtet til ikke at sætte kunden i en situation, der bringer dennes økonomiske situation i fare og forpligter sig til at advare ham, hvis de opdager en afhængighed af tjenesten. Det er kundens ansvar at vælge, om ydelsen skal fortsætte eller ej. BD Technologies AG kan vælge at lukke en konto, hvis kundens økonomiske situation ser ud til at være truet ved at bruge tjenesten.

9.7. Kunden garanterer, at indholdet (f.eks. evalueringskommentarer, billeder), der stilles til rådighed for os, er fri for tredjepartsrettigheder; han fritager os for alle tredjepartskrav, som de gør gældende mod os på grund af brugen af ​​sådant indhold, herunder sagsomkostninger, rimelige juridiske forsvarsomkostninger og erstatningskrav.

10. Databeskyttelse

10.1. Firmaet forpligter sig til at overholde de gældende databeskyttelsesbestemmelser og til at træffe alle økonomisk rimelige samt teknisk og organisatorisk mulige forholdsregler, således at klientdata beskyttes effektivt mod uautoriserede personers adgang, viden og videre behandling.

10.2. Mens du bruger hjemmesiden og / eller tjenesterne, logges klientens oplysninger. Disse loggede oplysninger er nødvendige for, at webstedet fungerer korrekt, samt for at optimere og forbedre webstedet. De loggede oplysninger kan også bruges til at afdække overtrædelser af disse vilkår og betingelser, overtrædelser af loven eller kriminelle handlinger. Klienten skal bære de deraf følgende omkostninger.For mere detaljerede oplysninger om behandling af personoplysninger henviser vi til vores privatlivspolitik.

10.3. .For mere detaljerede oplysninger om behandling af personoplysninger henviser vi til vores privatlivspolitik.

11. Klager

11.1. I tilfælde af klager skal klienten indgive sin klage skriftligt via kontaktformularen eller e-mail til firmaet.

11.2. Firmaet bestræber sig på at besvare kundeklager inden for 10 arbejdsdage og løse problemet, hvorved company_name ikke påtager sig noget ansvar for konflikter mellem kunder og konsulenter (se også artikel 12). Firmaet vil informere klienten skriftligt.

11.3. Platformen og dens tjenester må kun bruges inden for rammerne af gældende lovgivning og i overensstemmelse med disse vilkår og betingelser. Det er især forbudt for klienten at komme med udtalelser på platformen eller som en del af en samtale, der er skadelige for unge, pornografiske, højreorienterede eller venstreekstremistiske, glorificerer vold, er fornærmende eller på anden måde stødende eller overtræder andre gældende love. , moral eller krænke tredjeparters rettigheder

12. Konflikter mellem kunder og konsulenter

12.1. Firmaet er ikke ansvarlig for de ydelser, der leveres af konsulenterne, og fungerer ikke som voldgiftsmand i tilfælde af en konflikt mellem klienterne og konsulenterne.

13. Opsigelse

Aftalen med hensyn til brugen af tjenesterne på hjemmesiden mellem parterne indgås på ubestemt tid. Klienten har til enhver tid ret til at stoppe med at bruge tjenesten og slette kontoen. Klientkonti deaktiveres efter 180 dages inaktivitet.. Aftalen med hensyn til brugen af tjenesterne på hjemmesiden mellem parterne indgås på ubestemt tid. Klienten har til enhver tid ret til at stoppe med at bruge tjenesten og slette kontoen. Klientkonti deaktiveres efter 180 dages inaktivitet.

13.2. På hjemmesiden kan klienten anmode om at lukke deres konto. Klienten kan ikke få adgang til deres konto og kan ikke modtage nye meddelelser. Muligheden for at få tilbagebetalt købte kreditter er nævnt i artikel 14.

13.3. Klienten kan også anmode om en GDPR-sletning. Denne anmodning skal ske via e-mail. Efter sletning fjernes alle data og meddelelser permanent. Kunden kan derfor ikke længere kræve udestående kreditter eller refusioner.

13.4. Alle modtagne meddelelser vises i indbakken. Beskeder vil være synlige i 40 dage

14. Fortrydelsesret

14.1. Kunden har ret til at annullere købet af kreditter (og dermed den kredit, der er erhvervet gennem en kreditpakke) inden for 14 dage efter købsdatoen (fortrydelsesperiode) uden begrundelse (fortrydelsesret). Hvis kunden helt opbruger de købte kreditter inden for annulleringsperioden, udløber deres fortrydelsesret. Hvis kunden ønsker at gøre brug af sin fortrydelsesret, Han skal meddele dette skriftligt via kontaktformularen eller e-mail. Det skal tydeligt fremgå af meddelelsen, at kunden ønsker at hæve købet. For at overholde fortrydelsesfristen er det tilstrækkeligt at sende en meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

14.2. Tilbagebetalingen vil ske inden for 14 dage efter udøvelse af fortrydelsesretten til en bankkonto angivet af kunden.

14.3. Hvis kunden allerede har opbrugt kreditter inden for tilbagekaldelsesperioden, refunderes kun de pakker med kreditter, der endnu ikke er brugt, dvs. saldoen.

15. Iintellektuel ejendomsret (immaterialret)

15.1. Alle rettigheder, herunder intellektuelle ejendomsrettigheder (især ophavsret og beslægtede ejendomsrettigheder) til webstedet, e-bøger og information på webstedet er den eneste og eksklusive ejendom til firmaet.

15.2. Intet indhold på denne hjemmeside eller e-bøgerne iBD Technologies AG må gengives, distribueres, udlejes, ændres eller redigeres uden skriftlig tilladelse.

15.3. Hvis klienten uploader indhold (f.eks. tekster, fotos, billeder, videoer eller lignende) til hjemmesiden, der kan være beskyttet af immaterialretten, forsikrer klienten, at han er ejer af de intellektuelle ejendomsrettigheder. Ved at uploade indholdet via hjemmesiden overfører klienten uigenkaldeligt deres intellektuelle ejendomsrettigheder til indholdet: Firmaet til kommerciel brug

15.4. Hvis firmaet er informeret om ulovligt indhold eller links uploadet af klienten, så har firmaet ret, men ikke pligt, til at fjerne dette indhold eller link med det samme.

16. Værneting og gældende lov

16.1. Materiel ret i :land finder anvendelse, hvorved lovkonflikten er udelukket. Dette lovvalg berører ikke ufravigelige lovbestemmelser, der er gunstigere for klienten på klientens bopæl eller sædvanlige bopæl. Parterne er enige om, at den lokalt og materielt kompetente domstol i land er værnetinget.

17. Afsluttende bestemmelser

17.1. Hvis kontraktbestemmelser viser sig at være ineffektive eller uigennemførlige, berører dette ikke gyldigheden og effektiviteten af de resterende kontraktbestemmelser. I stedet for de ineffektive eller uhåndhævelige kontraktbestemmelser vil parterne finde en løsning, der kommer så tæt som muligt på den ineffektive eller uhåndhævelige kontraktbestemmelse med hensyn til dens økonomiske resultat.

17.2. Tilføjelser, ændringer eller annullering af kontrakten (herunder denne bestemmelse) skal ske skriftligt for at være gyldige.

17.3. I tilfælde af force majeure, som forhindrer company_name i at opfylde kontrakten eller gør den urimeligt vanskelig, har company_name ret til at træde helt eller delvist ud af aftalen efter eget skøn uden ansvarskonsekvenser. Force majeure omfatter alle omstændigheder, der er uafhængige af parternes vilje og indflydelse, såsom naturkatastrofer I tilfælde af force majeure, som forhindrer firmaet i at opfylde kontrakten eller gør den urimeligt vanskelig, har firmaet ret til at træde helt eller delvist ud af aftalen efter eget skøn uden ansvarskonsekvenser. Force majeure omfatter alle omstændigheder, der er uafhængige af parternes vilje og indflydelse, såsom naturkatastrofer

17.4. Firmaet forbeholder sig ret til at ændre hjemmesiden og / eller tjenesterne til enhver tid, hvis dette kræves af en lovændring, en beslutning fra myndighederne eller retspraksis. Tekniske ændringer eller lukning af sikkerhedshuller kan til enhver tid foretages af: firmaet, forudsat at dette ikke har nogen væsentlig indvirkning på klienten.

17.5. Vi forbeholder os ret til at ændre disse vilkår og betingelser for brug til enhver tid uden varsel, for eksempel for at afspejle ændringer i loven eller i vores tjenester og / eller produkter. Vi anbefaler, at du regelmæssigt konsulterer disse vilkår og betingelser for brug.


Kunde service:

E-mail: sofie@mediums.dk
Telefon: Mandag til torsdag fra 10:00 til 16:00. NB! Kundeservice via telefon er på engelsk.: +44 (0)7418 313855

Mediums.dk er et produkt af:

BD Technologies AG

Adresse:
Baarerstrasse 82
6300 Zug
Switzerland

COC nummer:
CHE‑443.976.147

Momsnummer:
EU372033696